Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 1 000 Kč (40 EUR)
Naše cena 10 600 Kč (424 EUR)
Naše cena 1 077 Kč (43 EUR)

NOVINKY

arr3Koberce na EMKO NÁBYTEKVíte, co je u nás nového? V naší nabídce nyní najdete také velmi kvalitní kusové... arr3EXTRA SLEVA  Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás EXTRA SLEVU 20 % na celý nákup! SLEVOVÝ KÓD EMKO20... arr3EMKO NÁBYTEK s.r.o. - změna právní formy  Vážení zákazníci a obchodní partneři,   dovolujeme si vás informovat o změně právní formy... arr3Platební brána GoPay Díky platební bráně GoPay u nás nyní můžete zaplatit kartou online nebo prostřednictvím Vašeho...

JAK NAKUPOVAT » Reklamace, formulář
Reklamace, formulář

 

Reklamační řád

 

Formulář pro uplatnění reklamace

vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:               www.emkonabytek.cz
Společnost:                                 EMKO NÁBYTEK s.r.o.
Se sídlem:           Počernická 120, 360 05 Karlovy Vary
IČ/DIČ:                                          057 64 637/CZ05764637
E-mail:                              reklamace@emkonabytek.cz
Telefonní číslo:                          739 455 544
 
Spotřebitel:
 
Moje jméno a příjmení:        
Moje adresa:                             
Můj telefon a e-mail:

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,
dne (………………………*) jsem ve Vašem obchodě emkonabytek.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ..
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
  1. Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
  1. Jméno a příjmení spotřebitele:
  2. Adresa spotřebitele:
  3. Email:
  4. Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

   V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

 

                                      (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

Seznam příloh:  Faktura za objednané zboží č. (*)

 

Vzorový formulář reklamace (pdf)

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.